Přejezdové nápravové váhy pro vážení vozidel za jízdy při nízkých rychlostech (LS WIM) od společnosti TENZOVÁHY jsou skvělým nástrojem k vážení nákladu v logistických areálech, spedicích, skládkách odpadů, stavebních a těžebních provozech, stejně jako při kontrolním vážení na silnicích a dálnicích, tj. všude tam, kde vyniknou jejich nízké provozní náklady, rychlost vážení vozidel a vysoká spolehlivost v náročných provozních podmínkách.
  • Jak váhy fungují?
    • Nápravové systémy vážení jsou autováhy určeny pro zjištění celkové hmotnosti nákladu i zatížení jednotlivých náprav vozidla či jejich skupin přímo za jízdy.
    • Vozidla jsou vážena za jízdy po nápravách při přejezdu přes můstek, vážení je automaticky vyhodnoceno a zpracováno počítačem. Nápravové vážení bez nutnosti zastavení šetří čas obsluze vah. Takto je možné odbavit až 300 nákladních vozidel za hodinu. Jejich provoz může být bezobslužný - ovládaný řidiči vozidel pomocí čipových karet.
    • Váhy jsou certifikovány pro obchodní i kontrolní vážení.

    Vozidla jsou vážena po nápravách automaticky plynulým přejezdem přes můstek

  • Přednosti

    Přesné vážení

    Váhy poskytují přesné informace o celkové hmotnosti a hmotnosti náprav vozidla v reálném čase s přesností až 1%

    Spolehlivost v náročných podmínkách

    Váhy jsou připraveny pro práci v tvrdých klimatických podmínkách. Vytápění vah či zvýšená ochrana proti korozi jsou samozřejmostí.

    Pokročilá diagnostika pro preventivní údržbu a zaručení maximální provozuschopnosti. K dispozici je servisní dohled v režimu 24/7




  • Parametry

    Parametr

    Hodnota

    Ověřovaný rozsah váživosti můstku (jedné nápravy vozidla) Min - Max 400–20,000 kg
    Bezpečné přetížení na nápravu 30,000 kg
    Počet vážených náprav, celková hmotnost, celková délka vozidla neomezená
    Dílek váhy „d” při statickém i dynamickém vážení za jízdy 5 / 10 / 20 kg
    Ověřovaný dílek „e” při statickém / při dynamickém vážení za jízdy 20 / 20 kg
    Rychlost jízdy při vážení za jízdy (WIM) 1–6 km/h
    Nejvyšší rychlost přejezdu přes můstky 10 km/h
    Max. průměr pneumatiky váženého vozidla 1.800 mm
    Nejmenší rozlišitelný rozvor náprav vozidla od 850 mm
    Třída přesnosti při vážení vozidla za jízdy dle OIML134 (max. povolená chyba při ověření / v provozu) (+/- 0.5 %, +/-1 %)
    Třída přesnosti při statickém vážení dle ČSN EN 45 501 III
    Obvyklý průjezdný profil můstku 3.200 mm
    Ochrana proti korozi zinkově galvanizováno
    Materiál senzorů nerezová ocel
    Ochrana proti mrazu vyhřívání rámu vah
    Certifikát o schválení typu měřidla vydaný Českým metrologickým institutem TCM 128/97-2590+R1
  • Využití

    Zvažujete, zda se tento produkt hodí pro Váš provoz? Zde je malá inspirace pro typické využití systému pro dynamické vážení za jízdy:

    • Dynamické přejezdové nápravové autováhy se velmi dobře uplatňují v náročných provozních a klimatických podmínkách - ve stavebních provozech, lomech, pískovnách, na skládkách odpadů apod., tedy tam, kde cena za tunu váženého produktu dosahuje řádově stokorun.
    • Na nápravových vahách lze zjistit nejen celkovou hmotnost vozidla, tak jako u mostových vah, ale i hmotnosti jednotlivých náprav a dalších limitů v souladu s příslušnou vyhláškou, jejichž překročení může stát řidiče peníze i body při kontrolním vážení během silniční kontroly.
    • Výhodou těchto vah jsou malé rozměry vážního mostu - 0,8m x 3m. Je-li k tomu vážní zóna kolem váhy uzpůsobena, lze na vahách této koncepce zvážit jakkoliv dlouhou jízdní soupravu.
    • Malý a lehký vážní můstek znamená jednodušší instalaci i údržbu.
    • Čištění základu vah může provádět i zaškolený uživatel bez přítomnosti servisního technika a bez potřeby jeřábu.
    Využití přejezdových vah v průmyslu zvyšuje efektivitu výrobního procesu a zabraňuje nechtěnému nápravovému přetížení

  • Rozšíření

    Systém nápravových vah je možné rozšířit o další příslušenství dle vašich požadavků:

  • Stavební příprava

    Stavební příprava

    Stavební přípravu v potřebném rozsahu obvykle provádí objednatel nebo firma objednatelem určená; postupuje podle dodaného typového projektu a pod dohledem dodavatele vah.
    Stavební příprava vah

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti