Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Přejezdové nápravové váhy pro vážení vozidel za jízdy při nízkých rychlostech (LS WIM) od společnosti TENZOVÁHY jsou skvělým nástrojem k vážení nákladu v logistických areálech, spedicích, skládkách odpadů, stavebních a těžebních provozech, stejně jako při kontrolním vážení na silnicích a dálnicích, tj. všude tam, kde vyniknou jejich nízké provozní náklady, rychlost vážení vozidel a vysoká spolehlivost v náročných provozních podmínkách.
-
Jak váhy fungují?
- Nápravové systémy vážení jsou autováhy určeny pro zjištění celkové hmotnosti nákladu i zatížení jednotlivých náprav vozidla či jejich skupin přímo za jízdy.
- Vozidla jsou vážena za jízdy po nápravách při přejezdu přes můstek, vážení je automaticky vyhodnoceno a zpracováno počítačem. Dynamické vážení šetří čas obsluze vah. Takto je možné odbavit až 300 nákladních vozidel za hodinu. Jejich provoz může být bezobslužný - ovládaný řidiči vozidel pomocí čipových karet.
- Váhy jsou certifikovány pro obchodní i kontrolní vážení jak ve statickém, tak i v dynamickém režimu.
Vozidla jsou vážena po nápravách automaticky plynulým přejezdem přes můstek
-
Přednosti
Automatický a bezobslužný provoz
Váhy jsou plně automatické. Mohou pracovat v bezobslužném režimu. Za hodinu lze odbavit až 300 vozidel.
Přesné vážení
Váhy poskytují přesné informace o celkové hmotnosti a hmotnosti náprav vozidla v reálném čase s přesností až 1%
Inteligentní software a on-line data
Integrace vah do informačního systému podniku urychluje nakládku a vykládku materiálu
Spolehlivost v náročných podmínkách
Váhy jsou připraveny pro práci v tvrdých klimatických podmínkách. Vytápění vah či zvýšená ochrana proti korozi jsou samozřejmostí.
Pokročilá diagnostika pro preventivní údržbu a zaručení maximální provozuschopnosti. K dispozici je servisní dohled v režimu 24/7
Výhodná konstrukce
Váhy se instalují do ocelového rámu zapuštěného do příjezdové komunikace. Tím, že vážicí můstek není v základu ukotven, je možno jej kdykoliv jednoduše vyzvednout vysokozdvižným vozíkem a po vyčištění základu či provedené údržbě jej uložit zpět a dál provozovat bez nutnosti rekalibrace odborným servisním pracovištěm. Značně se tak usnadňuje a zlevňuje pravidelná údržba vah. Prefabrikovaný betonový základ s předinstalovaným rámem včetně topného kabelu významně urychluje instalaci.
Ochrana proti vodě a zamrznutí
Betonový prefabrikát je konstruován pro odtok dešťové vody. Standardní součástí rámu bývá topný kabel vyhřívání, který zabezpečuje spolehlivý provoz v zimních měsících, kdy váhy takto nevybavené mohou trpět podmrzáním základu. Teplota v rámu je samočinně regulována. Vytápění je automaticky zapínáno při mínusových teplotách.
Automatický provoz
Vážicí systém poskytuje v reálném čase uživateli informaci o okamžité hmotnosti vozidla, veškerá data o jejich provozu včetně statistik, trendů a možných nestandardních kombinací při vážení.
Komfortní SOFTWARE umožňuje vedle přehledné evidence vozidel, materiálů a dopravců i generování faktur, bilancí a exportu dat do návazných informačních systémů podniku. -
Parametry
Parametr
Hodnota
Ověřovaný rozsah váživosti můstku (jedné nápravy vozidla) Min - Max 400–20,000 kg Bezpečné přetížení na nápravu 30,000 kg Počet vážených náprav, celková hmotnost, celková délka vozidla neomezená Dílek váhy „d” při statickém i dynamickém vážení za jízdy 5 / 10 / 20 kg Ověřovaný dílek „e” při statickém / při dynamickém vážení za jízdy 20 / 20 kg Rychlost jízdy při vážení za jízdy (WIM) 1–6 km/h Nejvyšší rychlost přejezdu přes můstky 10 km/h Max. průměr pneumatiky váženého vozidla 1.800 mm Nejmenší rozlišitelný rozvor náprav vozidla od 850 mm Třída přesnosti při vážení vozidla za jízdy dle OIML134 (max. povolená chyba při ověření / v provozu) (+/- 0.5 %, +/-1 %) Třída přesnosti při statickém vážení dle ČSN EN 45 501 III Obvyklý průjezdný profil můstku 3.200 mm Ochrana proti korozi zinkově galvanizováno Materiál senzorů nerezová ocel Ochrana proti mrazu vyhřívání rámu vah Certifikát o schválení typu měřidla vydaný Českým metrologickým institutem TCM 128/97-2590+R1 -
Využití
Zvažujete, zda se tento produkt hodí pro Váš provoz? Zde je malá inspirace pro typické využití systému pro dynamické vážení za jízdy:
- Dynamické přejezdové nápravové autováhy se velmi dobře uplatňují v náročných provozních a klimatických podmínkách - ve stavebních provozech, lomech, pískovnách, na skládkách odpadů apod., tedy tam, kde cena za tunu váženého produktu dosahuje řádově stokorun.
- Na nápravových vahách lze zjistit nejen celkovou hmotnost vozidla, tak jako u mostových vah, ale i hmotnosti jednotlivých náprav a dalších limitů v souladu s příslušnou vyhláškou, jejichž překročení může stát řidiče peníze i body při kontrolním vážení během silniční kontroly.
- Výhodou těchto vah jsou malé rozměry vážního mostu - 0,8m x 3m. Je-li k tomu vážní zóna kolem váhy uzpůsobena, lze na vahách této koncepce zvážit jakkoliv dlouhou jízdní soupravu.
- Malý a lehký vážní můstek znamená jednodušší instalaci i údržbu.
- Čištění základu vah může provádět i zaškolený uživatel bez přítomnosti servisního technika a bez potřeby jeřábu.
-
Rozšíření
Systém vážení VM-1.2 je možné rozšířit o další příslušenství dle vašich požadavků:
Set pro automatické váženíElektrické vytápění můstkuKomunikace s dispečerským pracovištěm
Set pro automatické čtení registračních značekSignalizační zařízeníAutomatické závory -
Stavební příprava