Upravit stránku
Dynamické přejezdové nápravové váhy VM-1.2 pro vážení vozidel za jízdy při nízkých rychlostech (LS WIM) od společnosti TENZOVÁHY jsou skvělým nástrojem k vážení nákladu v logistických areálech, spedicích, skládkách odpadů, stavebních a těžebních provozech, stejně jako při kontrolním vážení na silnicích a dálnicích, tj. všude tam, kde vyniknou jejich nízké provozní náklady, rychlost vážení vozidel a vysoká spolehlivost v náročných provozních podmínkách.

Rychlý dotaz

Volejte, pište: 

Tel: +420 585 428 186 (7:30 - 16:00)
Mobil: +420 774 739 632
E-mail: poptavky@tenzovahy.cz


Jak dynamické váhy fungují?

  • Systémy vážení VM-1.2 jsou určeny pro zjištění celkové hmotnosti nákladu i zatížení jednotlivých náprav vozidla či jejich skupin přímo za jízdy.
  • Vozidla jsou vážena dynamicky po nápravách při přejezdu přes můstek, vážení je automaticky vyhodnoceno a zpracováno počítačem. Dynamické vážení šetří čas obsluze vah. Takto je možné odbavit až 300 nákladních vozidel za hodinu. Jejich provoz může být bezobslužný - ovládaný řidiči vozidel pomocí čipových karet.
  • Váhy jsou certifikovány pro obchodní i kontrolní vážení jak ve statickém, tak i v dynamickém režimu.

Vozidla jsou vážena po nápravách automaticky plynulým přejezdem přes můstek


Hlavní přednosti

Váhy jsou plně automatické. Mohou pracovat v bezobslužném režimu. Za hodinu lze odbavit až 300 vozidel.

Integrace vah do informačního systému podniku urychluje nakládku a vykládku materiálu

Váhy jsou připraveny pro práci v tvrdých klimatických podmínkách

Pokročilá diagnostika pro preventivní údržbu a zaručení maximální provozuschopnosti. Servis 24/7

Připraveno pro SMART CITY, pro začlenění do městských informačních systémů





Technická specifikace

Parametr

Hodnota

Ověřovaný rozsah váživosti můstku (jedné nápravy vozidla) Min - Max400–20,000 kg
Bezpečné přetížení na nápravu30,000 kg
Počet vážených náprav, celková hmotnost, celková délka vozidlaneomezená
Dílek váhy „d” při statickém i dynamickém vážení za jízdy5 / 10 / 20 kg
Ověřovaný dílek „e” při statickém / při dynamickém vážení za jízdy20 / 20 kg
Rychlost jízdy při vážení za jízdy (WIM)1–6 km/h
Nejvyšší rychlost přejezdu přes můstky10 km/h
Max. průměr pneumatiky váženého vozidla1.800 mm
Nejmenší rozlišitelný rozvor náprav vozidlaod 850 mm
Třída přesnosti při vážení vozidla za jízdy dle OIML134 (max. povolená chyba při ověření / v provozu)(+/- 0.5 %, +/-1 %)
Třída přesnosti při statickém vážení dle ČSN EN 45 501III
Obvyklý průjezdný profil můstku3.200 mm
Ochrana proti korozizinkově galvanizováno
Materiál senzorůnerezová ocel
Ochrana proti mrazuvyhřívání rámu vah
Certifikát o schválení typu měřidla vydaný Českým metrologickým institutemTCM 128/97-2590+R1

Praktické využití

Zvažujete, zda se tento produkt hodí pro Váš provoz? Zde je malá inspirace pro typické využití systému pro dynamické vážení za jízdy:

  • Dynamické přejezdové nápravové váhy se velmi dobře uplatňují v náročných provozních a klimatických podmínkách - ve stavebních provozech, lomech, pískovnách, na skládkách odpadů apod., tedy tam, kde cena za tunu váženého produktu dosahuje řádově stokorun.
  • Na nápravových vahách lze zjistit nejen celkovou hmotnost vozidla, tak jako u mostových vah, ale i hmotnosti jednotlivých náprav a dalších limitů v souladu s příslušnou vyhláškou, jejichž překročení může stát řidiče peníze i body při kontrolním vážení během silniční kontroly.
  • Výhodou těchto vah jsou malé rozměry vážního mostu - 0,8m x 3m. Je-li k tomu vážní zóna kolem váhy uzpůsobena, lze na vahách této koncepce zvážit jakkoliv dlouhou jízdní soupravu.
  • Malý a lehký vážní můstek znamená jednodušší instalaci i údržbu.
  • Čištění základu vah může provádět i zaškolený uživatel bez přítomnosti servisního technika a bez potřeby jeřábu.
Využití přejezdových vah v průmyslu zvyšuje efektivitu výrobního procesu a zabraňuje nechtěnému nápravovému přetížení

Rozšíření systému o další funkce a příslušenství

Systém vážení VM-1.2 je možné rozšířit o další příslušenství dle vašich požadavků:

Betonový prefabrikát pro snažší instalaci
Betonový prefabrikát pro snazší instalaci
Elektrické vytápění můstku
Elektrické vytápění můstku
Komunikace s dispečerským pracovištěm

Komunikace s dispečerským pracovištěm

Venkovní displej pro pohodlné čtení údajů vážení
Venkovní  displej pro pohodlné čtení údajů vážení
Semafor
Signalizační zařízení
Automatická závora
Automatické závory

Stavební příprava vah

Stavební příprava

Stavební přípravu v potřebném rozsahu obvykle provádí objednatel nebo firma objednatelem určená; postupuje podle dodaného typového projektu a pod dohledem dodavatele vah.