Upravit stránku
Vážicí stanice Mníchova Lehota
Dynamické přejezdové nápravové váhy VM-1.2 pro vážení vozidel za jízdy při nízkých rychlostech (LS WIM) od společnosti TENZOVÁHY jsou skvělým nástrojem k vážení nákladu v logistických areálech, spedicích, skládkách odpadů, stavebních a těžebních provozech, stejně jako při kontrolním vážení na silnicích a dálnicích, tj. všude tam, kde vyniknou jejich nízké provozní náklady, rychlost vážení vozidel a vysoká spolehlivost v náročných provozních podmínkách.
  • Jak váhy fungují?
    • Systémy vážení VM-1.2 jsou určeny pro zjištění celkové hmotnosti nákladu i zatížení jednotlivých náprav vozidla či jejich skupin přímo za jízdy.
    • Vozidla jsou vážena dynamicky po nápravách při přejezdu přes můstek, vážení je automaticky vyhodnoceno a zpracováno počítačem. Dynamické vážení šetří čas obsluze vah. Takto je možné odbavit až 300 nákladních vozidel za hodinu. Jejich provoz může být bezobslužný - ovládaný řidiči vozidel pomocí čipových karet.
    • Váhy jsou certifikovány pro obchodní i kontrolní vážení jak ve statickém, tak i v dynamickém režimu.

    Vozidla jsou vážena po nápravách automaticky plynulým přejezdem přes můstek

  • Přednosti

    Přesné vážení

    Váhy poskytují přesné informace o celkové hmotnosti a hmotnosti náprav vozidla v reálném čase s přesností až 1%

    Spolehlivost v náročných podmínkách

    Váhy jsou připraveny pro práci v tvrdých klimatických podmínkách. Vytápění vah či zvýšená ochrana proti korozi jsou samozřejmostí.

    Pokročilá diagnostika pro preventivní údržbu a zaručení maximální provozuschopnosti. K dispozici je servisní dohled v režimu 24/7




  • Parametry

    Parametr

    Hodnota

    Ověřovaný rozsah váživosti můstku (jedné nápravy vozidla) Min - Max400–20,000 kg
    Bezpečné přetížení na nápravu30,000 kg
    Počet vážených náprav, celková hmotnost, celková délka vozidlaneomezená
    Dílek váhy „d” při statickém i dynamickém vážení za jízdy5 / 10 / 20 kg
    Ověřovaný dílek „e” při statickém / při dynamickém vážení za jízdy20 / 20 kg
    Rychlost jízdy při vážení za jízdy (WIM)1–6 km/h
    Nejvyšší rychlost přejezdu přes můstky10 km/h
    Max. průměr pneumatiky váženého vozidla1.800 mm
    Nejmenší rozlišitelný rozvor náprav vozidlaod 850 mm
    Třída přesnosti při vážení vozidla za jízdy dle OIML134 (max. povolená chyba při ověření / v provozu)(+/- 0.5 %, +/-1 %)
    Třída přesnosti při statickém vážení dle ČSN EN 45 501III
    Obvyklý průjezdný profil můstku3.200 mm
    Ochrana proti korozizinkově galvanizováno
    Materiál senzorůnerezová ocel
    Ochrana proti mrazuvyhřívání rámu vah
    Certifikát o schválení typu měřidla vydaný Českým metrologickým institutemTCM 128/97-2590+R1
  • Využití

    Zvažujete, zda se tento produkt hodí pro Váš provoz? Zde je malá inspirace pro typické využití systému pro dynamické vážení za jízdy:

    • Dynamické přejezdové nápravové váhy se velmi dobře uplatňují v náročných provozních a klimatických podmínkách - ve stavebních provozech, lomech, pískovnách, na skládkách odpadů apod., tedy tam, kde cena za tunu váženého produktu dosahuje řádově stokorun.
    • Na nápravových vahách lze zjistit nejen celkovou hmotnost vozidla, tak jako u mostových vah, ale i hmotnosti jednotlivých náprav a dalších limitů v souladu s příslušnou vyhláškou, jejichž překročení může stát řidiče peníze i body při kontrolním vážení během silniční kontroly.
    • Výhodou těchto vah jsou malé rozměry vážního mostu - 0,8m x 3m. Je-li k tomu vážní zóna kolem váhy uzpůsobena, lze na vahách této koncepce zvážit jakkoliv dlouhou jízdní soupravu.
    • Malý a lehký vážní můstek znamená jednodušší instalaci i údržbu.
    • Čištění základu vah může provádět i zaškolený uživatel bez přítomnosti servisního technika a bez potřeby jeřábu.
    Využití přejezdových vah v průmyslu zvyšuje efektivitu výrobního procesu a zabraňuje nechtěnému nápravovému přetížení

  • Rozšíření

    Systém vážení VM-1.2 je možné rozšířit o další příslušenství dle vašich požadavků:

    Set pro automatické vážení
    Set pro automatické vážení
    Elektrické vytápění můstku
    Elektrické vytápění můstku
    Komunikace s dispečerským pracovištěm

    Komunikace s dispečerským pracovištěm

    Set pro automatické čtení registračních značek
    Set pro automatické čtení registračních značek
    Semafor
    Signalizační zařízení
    Automatická závora
    Automatické závory
  • Stavební příprava

    Stavební příprava

    Stavební přípravu v potřebném rozsahu obvykle provádí objednatel nebo firma objednatelem určená; postupuje podle dodaného typového projektu a pod dohledem dodavatele vah.
    Stavební příprava vah

Soubory ke stažení