Upravit stránku
Dynamické přejezdové nápravové váhy VM-1.2 pro vážení vozidel za jízdy při nízkých rychlostech (LS WIM) od společnosti TENZOVÁHY jsou skvělým nástrojem k vážení nákladu v logistických areálech, spedicích, skládkách odpadů, stavebních a těžebních provozech, stejně jako při kontrolním vážení na silnicích a dálnicích, tj. všude tam, kde vyniknou jejich nízké provozní náklady, rychlost vážení vozidel a vysoká spolehlivost v náročných provozních podmínkách.

Rychlý dotaz

Volejte, pište: 

Tel: +420 585 428 186 (7:30 - 16:00)
Mobil: +420 774 739 632
E-mail: poptavky@tenzovahy.cz


Jak dynamické váhy fungují?

  • Systémy vážení VM-1.2 jsou určeny pro zjištění celkové hmotnosti nákladu i zatížení jednotlivých náprav vozidla či jejich skupin přímo za jízdy.
  • Vozidla jsou vážena dynamicky po nápravách při přejezdu přes můstek, vážení je automaticky vyhodnoceno a zpracováno počítačem. Dynamické vážení šetří čas obsluze vah. Takto je možné odbavit až 300 nákladních vozidel za hodinu. Jejich provoz může být bezobslužný - ovládaný řidiči vozidel pomocí čipových karet.
  • Váhy jsou certifikovány pro obchodní i kontrolní vážení jak ve statickém, tak i v dynamickém režimu.

Vozidla jsou vážena po nápravách automaticky plynulým přejezdem přes můstek


Hlavní přednosti

Váhy jsou plně automatické. Za hodinu lze odbavit až 300 vozidel.

Integrace vah do informačního systému podniku urychluje nakládku a vykládku materiálu

Váhy jsou připraveny pro práci v tvrdých klimatických podmínkách

Pokročilá diagnostika pro preventivní údržbu a zaručení maximální provozuschopnosti. Servis 24/7

Připraveno pro SMART CITY, pro začlenění do městských informačních systémů





Technická specifikace

Parametr

Hodnota

Ověřovaný rozsah váživosti můstku (jedné nápravy vozidla) Min - Max400–20,000 kg
Bezpečné přetížení na nápravu30,000 kg
Počet vážených náprav, celková hmotnost, celková délka vozidlaneomezená
Dílek váhy „d” při statickém i dynamickém vážení za jízdy5 / 10 / 20 kg
Ověřovaný dílek „e” při statickém / při dynamickém vážení za jízdy20 / 20 kg
Rychlost jízdy při vážení za jízdy (WIM)1–6 km/h
Nejvyšší rychlost přejezdu přes můstky10 km/h
Max. průměr pneumatiky váženého vozidla1.800 mm
Nejmenší rozlišitelný rozvor náprav vozidlaod 850 mm
Třída přesnosti při vážení vozidla za jízdy dle OIML134 (max. povolená chyba při ověření / v provozu)(+/- 0.5 %, +/-1 %)
Třída přesnosti při statickém vážení dle ČSN EN 45 501III
Obvyklý průjezdný profil můstku3.200 mm
Ochrana proti korozizinkově galvanizováno
Materiál senzorůnerezová ocel
Ochrana proti mrazuvyhřívání rámu vah
Certifikát o schválení typu měřidla vydaný Českým metrologickým institutemTCM 128/97-2590+R1

Praktické využití

Zvažujete, zda se tento produkt hodí pro Váš provoz? Zde je malá inspirace pro typické využití systému pro dynamické vážení za jízdy:

  • Dynamické přejezdové nápravové váhy se velmi dobře uplatňují v náročných provozních a klimatických podmínkách - ve stavebních provozech, lomech, pískovnách, na skládkách odpadů apod., tedy tam, kde cena za tunu váženého produktu dosahuje řádově stokorun.
  • Na nápravových vahách lze zjistit nejen celkovou hmotnost vozidla, tak jako u mostových vah, ale i hmotnosti jednotlivých náprav a dalších limitů v souladu s příslušnou vyhláškou, jejichž překročení může stát řidiče peníze i body při kontrolním vážení během silniční kontroly.
  • Výhodou těchto vah jsou malé rozměry vážního mostu - 0,8m x 3m. Je-li k tomu vážní zóna kolem váhy uzpůsobena, lze na vahách této koncepce zvážit jakkoliv dlouhou jízdní soupravu.
  • Malý a lehký vážní můstek znamená jednodušší instalaci i údržbu.
  • Čištění základu vah může provádět i zaškolený uživatel bez přítomnosti servisního technika a bez potřeby jeřábu.
Využití přejezdových vah v průmyslu zvyšuje efektivitu výrobního procesu a zabraňuje nechtěnému nápravovému přetížení

Rozšíření systému o další funkce a příslušenství

Systém vážení VM-1.2 je možné rozšířit o další příslušenství dle vašich požadavků:

Betonový prefabrikát pro snažší instalaci
Betonový prefabrikát pro snazší instalaci
Elektrické vytápění můstku
Elektrické vytápění můstku
Komunikace s dispečerským pracovištěm

Komunikace s dispečerským pracovištěm

Venkovní displej pro pohodlné čtení údajů vážení
Venkovní  displej pro pohodlné čtení údajů vážení
Semafor
Signalizační zařízení
Automatická závora
Automatické závory

Stavební příprava vah

Stavební příprava

Stavební přípravu v potřebném rozsahu obvykle provádí objednatel nebo firma objednatelem určená; postupuje podle dodaného typového projektu a pod dohledem dodavatele vah.